Sätt kunderna i fokus med Survey&Report

electra

För en organisation som strävar efter att utvecklas är det viktigt att ta reda på hur kunderna uppfattar verksamheten. På Electra Sweden AB genomförs kundundersökningar kontinuerligt med enkätverktyget Survey&Report.

”Vi sätter alltid våra kunder och partners i fokus”, säger Ulf Peterson, marknadscontroller på Electra Sweden AB. ”Vi vill proaktivt stämma av med våra kunder om hur de upplever att vi uppfyller de förväntningar och krav som de har på oss inom olika områden.” 

De nyckelfaktorer som styr graden av kundnöjdhet identifieras med hjälp av undersökningen, och utifrån den kan förbättringsområden prioriteras. För att säkerställa kvaliteten bör kundundersökningar genomföras regelbundet.

”Vi genomför fyra till fem kundundersökningar per år”, säger Ulf Peterson. ”Undersökningarna har olika fokusområden, dels för att de inte ska bli alltför omfattande, men också för att vi ska få så kvalitativa resultat som möjligt.” 

Survey&Report erbjuder snabb och smidig distribution av enkäter, och på Electra Sweden är man nöjd med verktyget och dess många funktioner. 

”Det vi uppskattar mest med Survey&Report är enkelheten och mängden varianter av frågetyper vid skapandet av enkäterna”, säger Ulf Peterson. ”Rapportdelen möjliggör även filtrering av önskade målgrupper/respondenter på ett smidigt sätt.”

Här kan du läsa mer om Survey&Report och dess tilläggsmoduler.