HD-Advanced: Effektivisera arbetet med supportgrupper och delegering

200x200_artBox3D_frontRight_Art13_HD.png [26kB png]

Med ett genomtänkt arbetsflöde kan lönsamheten öka! HD-Advanced gör det möjligt att strukturera supportorganisationen i olika nivåer genom supportgrupper. Mellan supportgrupperna kan en delegeringsordning etableras, vilket i sin tur medför att servicegraden till kunderna ökar samtidigt som belastningen på supportorganisationen minskar.

Olika supportgrupper kan skapas utifrån exempelvis kompetenser, avdelning eller språk och genom att specificera vilka supportgrupper respektive grupp kan delegera till skapas en delegeringskedja. Du kan också konfigurera systemet så att ett ärende hamnar direkt hos en viss supportgrupp, t ex beroende på vilket objekt (ärendetyp) ärendet har. Det förbättrade flödet ger er en smidigare hantering – vilket i sin tur medför att ärendet kommer till ”rätt person” fortare och kunderna kan få svar på sina frågor snabbare.

Förutom supportgrupper och delegeringsordning erbjuder HD-Advanced funktioner som exempelvis SLA och standardärenden. Läs mer om tilläggsmodulen här.