Artologik HelpDesk – nu i Argentina

Ticma

Ticma, ett företag i Buenos Aires, Argentina, har valt ärende- hanteringssystemet Artologik Helpdesk för att hantera alla sina inkommande supportärenden. "Artologik HelpDesk är ett väldigt komplett program med bra priser,” säger Walter Fili som är chef för infrastruktur och kommunikation på Ticma.

Ticma arbetar med att integrera ny teknologi med existerande produktionslinjer för att förenkla processer och optimera sina kunders resurser. Ticma testade flera olika supportprogram för att se vilket som bäst passsade deras behov. De valde Artologik HelpDesk för att kunna erbjuda support för sina kunder och behålla kontrollen över ärendehanteringen. “Vi valde Artologik HelpDesk för att förbättra kvaliteten på vår service,” säger Walter Fili.

Ticma har valt att köpa en Light-licens, och de planerar att expandera med en licens som tillåter fler användare inom en snar framtid. Det är en av de stora anledningarna till att de har valt att investera I ett serviceavtal för programmet.

Serviceavtalet erbjuder följande fördelar för Ticma:

  • De behöver bara betala mellanskillnaden då de uppgraderar till en större programlicens
  • Tillgång till obegränsad teknisk support
  • Gratis programuppdateringar

Artologik HelpDesk hjälper Ticma optimera sina tjänster och erbjuda bästa möjliga support för sina kunder.

 

Läs mer om Artologik HelpDesk och serviceavtalet